7 روز ضمانت بازگشت کالا
یکی از مهمترین اولویتهای مجموعه سان اسپرت، آرامش خاطر مشتریان پس از تکمیل فرآیند خرید است. در همین راستا، سان اسپرت تمام تلاش خود را بکار گرفته تا اطلاعات دقیقی از محصولات در وبسایت خود قرار دهد تا از این طریق مشتریان بتوانند با آگاهی کامل و آرامش خاطر، فرآیند خرید خود را تکمیل نمایند. با وجود این، ممکن است مشتریان محترم پس از تکمیل فرآیند خرید، قصد بازگشت کالای خریداری شده را داشته باشند که در این راستا، سان اسپرت ضمانت 7 روزه جهت بازگرداندن کالا را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد که محاسبه این بازه به این صورت است: 7 روز از زمان تحویل کالا به مشتری تا اخذ محصول ارجاعی توسط سان اسپرت
بنابراین چنانچه قصد برگشت محصول خریداری شده را دارید، کافی است در حداقل زمان ممکن پس از دریافت کالا، اقدام لازم را انجام دهید تا روال فوق بدون هیچگونه مشکلی صورت پذیرد.
بازگشت و یا تعویض کالا چه دلایلی میتواند داشته باشد؟
از جمله دلایل بازگشت و تعویض کالا میتوان به موارد زیر اشاره کرد: 1- مورد پسند نبودن کالای دریافتی 2- مناسب نبودن سایز محصول دریافتی 3- عدم مطابقت محصول سفارش داده شده با محصول دریافتی یا وجود نقص و ایراد در کالای خریداری شده.
کالاهای قابل بازگشت و یا تعویض را چگونه ارسال کنیم؟
مشتریان عزیز در صورتی که قصد بازگشت کالایی را دارید، پس از ثبت درخواست مرجوعی، کالای خود را برگشت دهید.
برای این کار کافی است مراحل زیر را انجام دهید :
وارد پروفایل خود شوید ← درخواست مرجوعی ← سفارش مورد نظر خود را انتخاب کنید ← انتخاب کالایی که قصد مرجوع کردن آن را دارید و سپس ثبت علت مرجوعی ← تایید و ادامه ← انتخاب آدرس
طبق کادر دستورالعمل مرجوعی، اقدام به ارسال کالای خود از طریق پست پیشتاز کنید.
در انتها تایید و ادامه را انتخاب کرده و پس از بررسی مجدد اطلاعات وارد شده از طریق گزینه ثبت، درخواست مرجوع کالا خود را نهایی کنید.
توجه: زمان در نظر گرفته شده برای برگشت کالا، 7 روز (بعلاوه روزهای تعطیل) است.
– پس چنانچه قصد برگشت دارید، در حداقل زمان ممکن پس از دریافت کالا اقدام نمایید تا این روال بدون هیچگونه مشکلی صورت پذیرد.
کالاهای قابل بازگشت و یا تعویض به هنگام ارسال باید دارای چه شرایطی باشند؟
در زمان مرجوع کردن کالای خریداری شده، مطمئن شوید که کالا در بستهبندی ویژه خود شامل جعبه (همانگونه که دریافت کردهاید) قرار دارد.
– در تمامی کالاها، اتیکت کالا باید سالم باشد. در صورت جدا شدن و یا مخدوش شدن تگها، کالای خریداری شده قابل استرداد نیست.
نبود ایراد ظاهری در کالا؛ به طوری که کالا در حالت نو باقی مانده باشد
انواع کفشها: جعبه کفش در حالت اولیه و سالم باشد، کف کفش تمیز و سالم باشد، روی کفش خط خوردگی و تاشدگی وجود نداشته نباشد و داخل آن بوی تازگی کفش را بدهد.
بعد از ارسال کالا چه اتفاقی خواهد افتاد؟
پس از دریافت کالا ، سلامت کالای ارسالی مورد بررسی قرار گرفته و در صورت داشتن شرایط لازم کالا، در اولین فرصت با مشتری تماس گرفته و جهت برگشت به صورت وجه پرداختی، راهنماییهای لازم ارائه میشود.
ظرف 72 ساعت مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد. لازم به توضیح است که هزینه ارسال اولیه از مبلغ کل کسر خواهد شد.
– در صورت برگشت کالا، هزینه رفت و برگشت بر عهده مشتری خواهد بود
– در صورت بازگشت کالا هزینه ارسال و بستهبندی از مبلغ پرداختی کسر میگردد.
راههای ارتباط با خدمات پس از خرید سان اسپرت:
شماره تماس: 07632227317
ایمیل: info@sunsport.ir